Magnetisk [01:12]

22. november 2010

jeg har tidligere slået en kanin ihjel
men det hjalp ikke
for min medsammensvorne fandt på en ny
hvergang og selvom han beskyttede den
og sagde at jeg ikke kunne slå den ihjel
var det lige netop det jeg måtte

penetrationen er i sig selv ikke vigtig
det er mordet heller ikke
men som der skal kendes forskel på
morder og offer
skal der kendes forskel på udøvende
og modtagende

One Response to “Magnetisk [01:12]”

  1. Andreas Christoffersen Says:

    det er nu engang den måde jeg arbejder på
    hvis du vil have en drøm
    må du finde en flaske at sutte på.

    Just pouring it out for the homies.


Skriv et svar

