Når jeg optræder, er det umuligt at sige, om jeg føler mig som en mand eller kvinde. Hvad jeg føler findes ikke i det menneskelige ordforråd.

22. november 2010

I 12 timer publicerede Lars-Emil Woetmann Nielsen og Erik Scherz Andersen 136 tekster på “Hvis skriften standser har den ikke været her“. De skrev op imod hinanden og citatet “Når jeg optræder, er det umuligt at sige, om jeg føler mig som en mand eller kvinde. Hvad jeg føler findes ikke i det menneskelige ordforråd.” som Patti Smith engang har udtalt.
Det hele startede med indlægget “Det blå er en farve[14:05]” og sluttede med “I system [01:59]“.

Tak til alle de fulgte med og til dem som lagde en kommentar.

One Response to “Når jeg optræder, er det umuligt at sige, om jeg føler mig som en mand eller kvinde. Hvad jeg føler findes ikke i det menneskelige ordforråd.”

  1. Andreas Christoffersen Says:

    Lewn: http://www.wordle.net/show/wrdl/2804634/konstantskrift_lewn
    Scherz: http://www.wordle.net/show/wrdl/2804623/konstantskrift_ES_sidste

    Schertz: hvis du tillader at man kan se “alle” indlæg på een side – kan man måske lave nogle bedre ordskyer. Men hvem vil aggregere digte?


Skriv et svar

