Jeg er ikke en videnskabsmand [23:12]

29. december 2010

Jeg er ikke en videnskabsmand,
når jeg dissekerer dine hæklede broer
over de sorte huller i min hukommelse.

Det er anstændigheden der taler
når alkoholen er på vej ud
samtidigt af samtlige
porer i kroppen.

Jeg er ikke en videnskabsmand,
når jeg åbner døren og inviterer dig
gennem min lejlighed hen til det store vindue.

det er intimiteten der taler
når ærligheden blotter
mine tømte øjne fremviser
knoglerne fra kæbe, kind og pande.

3 Responses to “Jeg er ikke en videnskabsmand [23:12]”

  1. Ukendt Afsender Says:

    Jeg er vild med digtet, men griner alligevel over porrerne – er ret sikker på at du mente porer. 🙂


Skriv et svar

