Kom tilbage (19:32)

29. december 2010

Elskede

en million polyfoniske abeskrig

og du er tilbage

og vi døde aldrig rigtigt

jorden gjorde vi fladere og berøringssensitiv

menneskeheden forudså os dengang

vi flettede drømme i hver vores seng

nu telepaterer vi farver rungende klare

mit ansigt er dybdeskarpt

verdensrummet X verdensrummet

Newtons rådne æble er skrællet tilbage

Vedhæftet:  duften af lundene

Du finder mig i lysormeridt under glidende hvalskygger

eller tyste sjælestrømme gennem satelitternes vægtløse rev

jeg ved ikke præcist hvor jeg er

mine misforståelser forekommer stadig forbløffende livagtige

Skriv et svar

