(19:42)

12. november 2011

Huset er på vej

men det er stort og langsomt

så jeg ved hvor det bor

og det bor cirka der hvor jeg var

jeg var en parantes på tolv år og jeg red på taget

mod solnedgangen hvor Mike Oldfield uden at vide det spillede om kap med solsorten på antennen

og jeg hørte alt for luften stod stille den sommeraften som jeg slugte med hver en celle

den tid hvor intet kæntrede men alt var på vej op

og taget var lunt da mørket faldt

og jeg gik ind for at se

gennem loftet

Skriv et svar

