(00:32)

13. november 2011

Elizabeth,

jeg forstår ikke et ord af disse sange

det er fixpunkter af hvad jeg tror at genkende

derfor lytter jeg så intenst som en edderkop

med mindst et ben på min blinde verden

væver et mønster mellem dit dybeste dit højeste

havens fixpunkter i al slags vejr

når din stemme gror og gror så vild i sig selv

over sig selv som busken over busken

døgnet der skifter og verdenen der fortættes i dette mønster

telefonen ringer som en flue

noget du ikke sagde flød ud af min mund så hypnotisk som gift

jeg gjorde intet andet end at svare

Skriv et svar

