begyndelsen på enden (01:29)

22. november 2010

Sorte fugle tegner linjer … flugter
på tværs af disse modernistiske kraner
mit sultne hjerte har sagt op
som min nederen hjerne.
Jeg savner min elskede
Mit stakkels håb lukker sig som en hånd
Jeg har fanget mig en fugl
Jeg har tabt mig selv
Jeg har givet det hele
Der er ikke mere at komme efter
Men dette er ikke slutningen
Det er blot begyndelsen på enden
Mange vil dø
Det er den pris vi må betale for vores frihed
Vi betaler for vores frihed
Jeg ødelægger lige lidt
Denne lange nat
Denne evige nat
Råb af månen
Grin af stjernerne
Hop og dans

One Response to “begyndelsen på enden (01:29)”

  1. Andreas Christoffersen Says:

    På den anden side af forkert
    vender kranerne rigtigt
    fugle flyver altid moderne

    det er deres natur
    at flokke i flygt

    angrebet er bagud
    i hals, farve og ånd
    flugten er fanget
    Kings tale på bånd.


Skriv en kommentar